Avui 12 de juny a les 16h ,ha tingut lloc una trobada virtual amb el Rector de la Universitat Ramon LLull , Dr. Josep Maria Garrell el Vicerector, Dr Lluis Comellas, els membres del Jurat, Sr.Carles Llinás, Sr.Víctor Cabré, Sr. Llorenç Guilera, Sr.Joan Grimalt, Sr. Manuel Belmonte , l’ alumnat guanyador de la XIXª edició del Premi de Recerca , aixi com les tutores, direccions dels Centres i famílies.
En l’edició d’enguany, s’hi han presentat 350 treballs de 148 Centres docents d’arreu de Catalunya de 82 poblacions i distribuïts de la següent manera:
*7 d’ells en l’apartat d’Humanitats
*87 en el de les Ciències Socials
*54 en el de de Tecnologia
* 131 en el de Ciències de la Salut i Natura i
*41 en el d’Arts.
El Jurat estava format per 102 avaluadors presidits per la Cap de Recerca del Vicerectorat, i els resultats van ser molt igualats.
El Rector en el seu discurs ha lloat la tasca que es fa als Centres amb les tutoritzacions i ha felicitat els guanyadors i guanyadores ressaltant la gran qualitat dels Treballs.
Felicitem la nostra alumna Karla Pérez Miyar i la seva tutora Rosa Borrell i augurem a la Karla un futur plé d’èxits!.
My most Sincere Congratulations Karla.

