La Borsa de treball és una eina amb la pretenem millorar la ocupabilitat de l'alumnat apropant les necessitats de recursos humans de les empreses dels sectors afins a la formació que impartim als professionals formats al nostre centre.

← Tornar al directori

Ofertes de feina :
Lloc de treball:
Tècnic/a BackOffice
Descripció detallada del lloc de treball:
Empresa industrial del sector mecànic i l’automatització, amb entorn internacional, precisa incorporar un/a Tècnic/a Back Office.
Funcions i Responsabilitats a desenvolupar:
- Suport tècnic en pre-venda, des back-office, al Departament Tècnic-Comercial: anàlisi de requisits tècnics, càlcul de preus, preparació d'ofertes tècniques i dissenys.
- Puntualment pot viatjar per participar en reunions amb el client (àmbit nacional o internacional). No viatjarà de forma habitual.
Número de vacants:
1
Activitat:
Industrial
Persona de contacte:
Alexa
Telèfon de contacte:
973 725 895
Correu electrònic:
seleccio@optima.cat
Data:
09/01/2018
Estudis mínims:
CFGS
Resident a:
Província de Lleida
Idiomes:
Nivell mig - alt d'anglès
Altres requisits:
Perfil:
• Formació acadèmica: Formació tècnica a nivell de formació professional (Delineació, disseny o similars) o Enginyeria Tècnica Industrial.
• Coneixements: imprescindibles en SOLIDWORKS
Tipus de contracte:
Indefinit
Jornada laboral:
Completa
Horari:
De dilluns a divendres de 8 a 13:30h i de 15 a 17:30h (Estiu: els divendres de 8 a 14h)
Condicions laborals:
Approved