CODEWEEK 2022: SCRATCH I MICRO:BIT

CODEWEEK 2022: SCRATCH I MICRO:BIT

Del 8 al 23 d’octubre de 2022 es va celebrar la setmana de la programació, Codeweek, iniciativa promocionada per la UE que té com a objectiu apropar la programació i el pensament computacional a l’alumnat.

Des del Departament d’Educació, es van organitzar dues Jornades Lúdiques de programació, obertes per a tot l’alumnat dels centres educatius de Catalunya, on es van plantejar uns reptes de programació que van ser resolts amb Scratch Jr o Scratch i micro:bit.

El dia 20 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO de l’optativa de robòtica participar a la jornada CodeWeek de l’Scratch Day. L’alumnat havia de solucionar un repte que se’ls hi plantejava amb un temps limitat. Al següent enllaç hi ha la reproducció de tota la jornada on es pot visualitzar la participació del nostre centre. Scratch Day.

A més a més, l’alumnat de l’optativa de robòtica de 3r d’ESO el dia 21 d’octubre va participar a la jornada del CodeWeek de Micro:bit Day. L’alumnat en un temps de 50 minuts havia de construir un roboinsecte o bé un robocuc. Us deixem el vídeo de la jornada. Micro:bit Day.